Daniel Innerarity

Catedràtic de filosofia política i social per la Universitat de Saragossa i director de l'Instituto de Gobernanza Democrática. Doctor en filosofia, ha ampliat els seus estudis a Alemanya (com a becari de la Fundació Alexander von Humboldt), a Suïssa i a Itàlia. Actualment ensenya a la Universitat del País Basc. Entre els seus darrers llibres destaquen Ética de la hospitalidad, La transformación de la política (III Premi d'Assaig Miguel de Unamuno i Premio Nacional de Literatura en la modalitat d’assaig 2003), La sociedad invisible (Premi Espasa d'assaig 2004), El nuevo espacio público i El futuro y sus enemigos. Assagista i escriptor, col·labora habitualment a la premsa escrita on reflexiona sobre gobernança, ciutadania i dinàmiques socials.