Isaure Sánchez

Professora de llengua catalana de Secundària a l’Institut Escola La Mina de Sant Adrià de Besòs. Fa dinou anys que hi treballa. També ha impartit cursos de català als centres de formació per a adults de Palafolls (el Maresme) i Calella (el Maresme). Llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat de Girona, diplomatura de postgrau en Ciutadania: Dinàmiques d’Inclusió Social per la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació i diplomatura de postgrau en Correcció de Textos Orals i Escrits en Llengua Catalana per la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació. Des de ben jove, ha participat en programes varis de voluntariat (Càritas Calella, Lecxit, …) tot entenent el voluntariat com una eina essencial per a la millora de la convivència i la cohesió social.

Actes

Ha format part dels actes següents