Jesús Cerquides Bueno

Jesús Cerquides és cap del departament de sistemes d'aprenentatge a l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA) del Consell Espanyol d'Investigacions Científiques (CSIC). Anteriorment, ha estat professor a la Universitat de Barcelona i a la Universitat Pablo Olavide, director de tecnologia i membre del consell d'Intelligent Software Components S.A., i director associat de Union Bank of Switzerland (UBS AG).

Els seus interessos de recerca inclouen les aplicacions de la IA a l'educació, l'aprenentatge automàtic probabilístic i causal, els sistemes multiagent i la ciència ciutadana democràtica i millorada amb IA. Serveix regularment com a membre sènior de comitè de programa en conferències importants d'IA com IJCAI i AAAI i ha estat editor associat del Journal of Artificial Intelligence Research.

Actes

Ha format part dels actes següents