Heike  Heike Kahl

Heike Heike Kahl

Heike Kahl és directora de la Deutsche Kinder- und Jugendstiftung (DKJS) (Fundació de la Infància i Joventut d’Alemanya). La DKJS té, des de l’any 2004, un paper estratègic en la posada en pràctica del programa d’Educació a temps complet del govern alemany, ja que ha estat l’organització encarregada de desplegar una xarxa d’agències de servei repartides en 15 regions alemanyes per promoure la qualitat pedagògica i la millora continuada de les anomenades Ganztagsschulen (escoles a temps complet). Aquesta xarxa d’agències promou la recerca, intercanvi i transferència continuada d’eines de bona pràctica per a les escoles i dinamitza constantment trobades i grups de suport entre professorat, educadors, alumnat, famílies i governs locals. Les línies de treball que més intensament ha desenvolupat la DKJS en relació a les Ganztagsschulen són la innovació pedagògica, la gestió dels temps i espais, la cura i benestar dels infants, l’obertura comunitària dels centres educatius i la gestió del canvi. L’any 2013, Heike Kahl va ser condecorada per l’Estat alemany pels seus mèrits en la millora de l’educació a Alemanya.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents