Lala Escrivà Pons

El meu nom és Lala Escrivà Pons i des del gener del 2021 soc la Directora del Fablab TE. Fa 24 que treballo a l’Ajuntament d’Amposta sent funcionària com a tècnica d’Indústria i Empresa. Tot i que em vaig llicenciar en filologia clàssica especialitat llatí, el meu recorregut professional a l’Ajuntament ha estat en temes de Promoció Econòmica de la ciutat (teixit empresarial, comerç, turisme, tercer sector,...) i com a tècnica de la Xarxa Emprén del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, on treballava el teixit emprenedor de la comarca del Montsià en accions d’informació, orientació i assessorament a persones emprenedores, així com en la programació de diferents accions formatives, accions de sensibilització de l’emprenedoria, mediació a l’accès al finançament entre altres.

Des de fa 6 anys amb inquietuds pels temes tecnològics, m’endinso en l’ecosistema innovador i començo a tenir contactes amb el món dels Fablabs, la cultura maker, la indústria 4.0, etapa on em formo en les noves metodologies i eines d’innovació social digital. Em vaig presentar a diferents hackatons d’innovació disruptiva aconseguint el Dream Prize al RACC Innovation Challenge l’any 2018. Vaig organitzar la I Trobada makers Terres de l’Ebre 2019 per donar visibilitat a la comunitat maker i establir contactes i sinèrgies entre tots ells.

El Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya em va seleccionar l’any 2019 per formar part del «Boston Innovation Ecosystem Seminar» on vaig poder copsar de primera mà amb un grup de persones del sector emprenedor i de l’educació de tot Catalunya, totes les tendències punteres en innovació tecnològica a nivell mundial. Aquell viatge em va obrir la ment per saber que a Terres de l’Ebre hi ha molt potencional innovador i que l’havíem d’extraure. El fablab TE és l’eina per portar-ho a terme

M’agraden els reptes, soc molt emprenedora i actitud no me'n falta. Quan em diuen que una cosa és complicada d’aconseguir, encara hi poso més interès en aconseguir-la!

Actes

Ha format part dels actes següents