Henry M. Levin

Professor d'economia i educació al Teachers College de la Universitat de Colúmbia i professor emèrit de la Universitat de Stanford. Director del National Center for the Study of Privatization in Education [Centre Nacional per a l’Estudi de la Privatització en l’Educació] i codirector del Center for Benefit-Cost Studies in Education (NCSPE) [Centre per als Estudis de Costos i Beneficis en Educació] de la Universitat de Colúmbia. Ha estat president de la Junta Escolar de Palo Alto, Califòrnia, de la Societat d'Educació Comparada i Internacional (CIES) i de l'Associació Americana d'Avaluació. Membre del Patronat de l'Educational Testing Service (ETS), membre electe de l'Acadèmia Nacional d'Educació i autor de nombrosos articles i llibres. Va ser un dels promotors de les accelerated schools o escoles «accelerades», creades per a nens i nenes en situacions desafavorides i en risc d'exclusió social, que comparteixen amb pares, educadors i la comunitat local recursos i responsabilitats del centre. Actualment hi ha més de mil escoles «accelerades» de primària i secundària en uns quaranta països. Cinquanta d'elles són a Hong Kong.

Actes

Ha format part dels actes següents