Sílvia Lombarte

Llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona, màster en Polítiques Socials i Mediació comunitària per Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), postgrau tècnic/a en integració social per la Universitat Abat Oliva (UAO) i Diploma d'Estudis Avançats "Educació i Democràcia" per la Universitat de Barcelona.(UB).

Sempre ha estat vinculada al món de l'educació. En un primer moment va treballar en l'àmbit de recerca i docència a la Universitat de Barcelona, on va fer estades de recerca al "Institute of Education" Universitat de Londres, Unviersitat de McGill (Montreal) i va treballar en diversos projectes de recerca educativa. També ha col·laborat i treballat en entitats d'iniciativa social com la Fundació Marianao on va ser Cap de l'Àrea d'Inserció sociolaboral. L'any 2007 va iniciar la seva trajectòria dins de l’àmbit local alhora que exercia com professora associada i realitzant col·laboracions amb l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) a la Universitat de Barcelona (UB).

Actualment ocupa el càrrec de Cap del Departament d’Educació de l’Ajuntament de Sant Boi on és la responsable del desplegament i execució de les polítiques educatives del municipi.

Actes

Ha format part dels actes següents