Louise Archer

Louise Archer ocupa la càtedra Karl Mannheim de Sociologia de l'Educació de la University College of London. La seva investigació busca comprendre les identitats educatives i les desigualtats, especialment en relació amb la classe social, gènere i raça/ètnia a primària, secundària i en contextos d'aprenentatge superior i informal. Ha rebut diversos premis per la seva recerca, com els de la Royal Society (2022), ESRC (2020) i el de la British Educational Research Association (2019).