Manel Vidal Portillo

Diplomat (Blanquerna - URL) i graduat (UNIR) en Magisteri d'Educació Primària, postgrau en Teatre i Educació (Institut del Teatre) i màster en Gestió i Direcció de Centres Educatius (UB).

Ha exercit de mestre-tutor, cap d'estudis i direcció a escoles concertades i públiques. Actualment, és tutor i mestre bibliotecari a l'escola Àgora de Nou Barris (Barcelona). A més, és formador de mestres, especialitzat en jocs de taula, teatre i aprenentatge en digital.

És el president i cofundador de l'Associació Vull Aprendre.
Aficionat a la natura, la cuina, els jocs de taula i el temps en família i amics.

Actes

Ha format part dels actes següents