Marta López Preil

Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses i Diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat de Lleida. Amb gran orgull, formo part del programa TechnovatioGrils com a mentora, un programa que té com a objectiu endinsar les dones en el món de la tecnologia.

Actualment, ocupo la posició d’Employer Branding Manager i responsable de l'oficina de Lleida a la multinacional alemana GFT, companyia pionera en transformació digital que desenvolupa solucions sostenibles basades en noves tecnologies, com la intel·ligència artificial i blockchain/DLT. A GFT estem compromesos a facilitar un entorn de treball divers i inclusiu on totes les persones de l'organització tinguin les mateixes oportunitats de desenvolupament professional, sempre lliures de qualsevol biaix o discriminació, independentment de la seva edat, gènere, raça, cultura, capacitat o orientació sexual, entre altres.

Dona, mare, positiva i entusiasta. He descobert tot un univers a explorar i aprofundir dins del món de les persones. Ser membre d'una gran empresa com GFT em permet estar a l'última de les noves tendències en el món de les persones, organització i gestió d'equips, on dia a dia continuo aprenent i creixent tant en l'àmbit personal com professional.

Actes

Ha format part dels actes següents