Marta Ollé Terrés

La Marta dissenya experiències d'aprenentatge i facilita el codisseny de plans de formació, donant a conèixer tendències innovadores en l'àmbit de la formació.

Actualment, lidera l'Associació per l'aprenentatge, la innovació i el talent. Aquesta, vetlla per promoure l'aprenentatge de les persones mitjançant processos de transformació innovadors, emprant la tecnologia i la innovació com a elements cohesionadors.

L'Associació està formada per persones que treballen al món de la formació i l'educació des de fa més de trenta anys. Impulsen propostes que faciliten un canvi de mirada per a una transformació educativa que posa l'alumnat al centre i el fa protagonista del seu propi aprenentatge. L'associació és membre de la Càtedra de Neuroeducació UB-Edu1st.

Actes

Ha format part dels actes següents