Mónica Chamorro

Directora del Departament d'Educació de la Fundació Secretariat Gitano des de 2009. Educadora Social, Experta en Teràpia Familiar en psiquiatria (enfocament sistèmic) per la UCM, Màster Universitari Oficial en estudis de Gènere, especialitat en polítiques públiques i intervenció social (UCM) i “ Programa de Lideratge i Innovació Social” a ESADE.

Entre altres funcions ha desenvolupat part del seu itinerari professional en programes educatius d'atenció directa amb famílies i nens i nenes i adolescents en situació de vulnerabilitat socioeducativa. Compta amb experiència en formació i assessorament a professionals i administracions públiques en aquest àmbit.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents