

Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.
Veure'n més
CompletatJordi Nomen és professor de secundària a l'Escola Sadako de Barcelona, professor associat de la UAB de Didàctica de les Ciències Socials i màster en filosofia 3/18 per la UdG.
Involucrats a la iniciativa
Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.
Veure'n més
CompletatL'Anuari dels reptes educatius aborda alguns dels principals reptes del sistema educatiu català a partir d'un treball qualitatiu d'anàlisi i discusió en seminari. Aquest anuari posa l’èmfasi en el diagnòstic compartit i sobretot en les propostes per a l’acció a curt, mig i llarg termini en matèria de gestió i política educativa.
Veure'n més
CompletatContingut relacionat
Ha format part dels actes següents
L'Escola Sadako ens convida a descobrir, experimentar i dialogar sobre quines experiències d'aprenentatge ens poden ajudar a introduir a l'aula les capacitats i actituds...
12/02/2019 17:00h - 19:30h
Escola Sadako
Més informació