

Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.
Jordi Nomen és professor de secundària a l'Escola Sadako de Barcelona, professor associat de la UAB de Didàctica de les Ciències Socials i màster en filosofia 3/18 per la UdG.
Involucrats a la iniciativa
Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.
L'Anuari dels reptes educatius aborda alguns dels principals reptes del sistema educatiu català a partir d'un treball qualitatiu d'anàlisi i discusió en seminari. Aquest anuari posa l’èmfasi en el diagnòstic compartit i sobretot en les propostes per a l’acció a curt, mig i llarg termini en matèria de gestió i política educativa.
Contingut relacionat
Ha format part dels actes següents
L'Escola Sadako ens convida a descobrir, experimentar i dialogar sobre quines experiències d'aprenentatge ens poden ajudar a introduir a l'aula les capacitats i actituds...
12/02/2019 17:00h - 19:30h
Escola Sadako
Més informació