Aquesta recerca parteix del debat i les reflexions que es van formular al Seminari sobre el Model i la Pràctica de l'Escola Comprensiva a Catalunya, en el que van participar una trentena experts de la comunitat educativa coneixedors del sistema educatiu català i de les aportacions d’altres experts de l’àmbit internacional.
Jordi Pàmies
Doctor en Antropologia Social i Cultural. Ha estat mestre i director d’educació primària i professor i cap d’estudis d’educació secundària. Actualment és professor i director del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i subdirector del Centre d'Estudis i Recerca en Migracions (CER-M).
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
‘Crec en tu’. Com fem un centre acollidor i amb altes expectatives envers els alumnes?
‘Crec en tu’. Com fem un centre acollidor i amb altes expectatives...
NOVA UBICACIÓ: HUB SOCIAL - Fundació Bofill (c/Girona 34, interior)
27/09/2022 17:30h - 19:30h
Fundació Bofill
Més informació