

I si connectem espais i temps educatius per generar més i millors oportunitats d'aprenentatge pel nostre alumnat?
Albert Quintana i Oliver és professor d'educació secundària i associat a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Girona. Sotspresident de la Fundació SER.GI i membre del Consell Escolar Municipal (CEM) de Girona.
Involucrats a la iniciativa
I si connectem espais i temps educatius per generar més i millors oportunitats d'aprenentatge pel nostre alumnat?
Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.
Municipis contra la segregació escolar, és un treball que recull les experiències de sis municipis catalans (Mataró, Olot, Manlleu, Terrassa, Girona i Valls) els quals al llarg dels darrers anys han desplegat amb diferents característiques i intensitat polítiques educatives de lluita contra la segregació.
Aquest cicle de debats es va realitzar en paral·lel a l’emissió de la sèrie “Mestres” de TV3, i continua les reflexions del document "El compromís ètic del professorat", fruit d'un procés participatiu impulsat per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica.
Contingut relacionat