Roger Codina Comellas

Enginyer Tècnic Industrial (UPC) i BEng(Hons) Aeronautical and Mechanical (Wrexham University). Ha treballat molts anys d'enginyer en el sector de les energies renovables, la construcció i la recerca. L'any 2012 va cofundar l'empresa d'experiències de proximitat fentpais.cat, i des del 2017 és docent de tecnologia a l'institut Alexandre de Riquer, a Calaf.
Elabora i comparteix, a la web araesdema.cat, diversos materials didàctics relacionats amb la programació i la robòtica. L'any 2015 va tenir un primer contacte en el camp de la intel·ligència artificial a través d'una col·laboració en un projecte de recerca de la UPC i des d'aleshores ha seguit formant-se en aquest camp i buscant la manera de portar-lo a l'aula.
Li agrada anar a l'arrel dels problemes i cercar fórmules per incentivar l'aprenentatge de l'alumnat. Gran amant de la muntanya, viu en un entorn rural que li permet desconnectar quan ho necessita.

Actes

Ha format part dels actes següents