Xènia Duran

Estudiant d’últim any de carrera d’Antropologia Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona(UAB). Apassionada dels infants, crítica del model de societat actual i del model educatiu vigent. Interessada en el comportament humà en societat i en els diferents models de societats d’arreu del món.

Actualment està duent a terme les practiques professionals en el programa LECXIT-Lectura per l’èxit educatiu, tot tenint participació en diferents escoles de Ciutat Vella de Barcelona.