304.gif

Anuari de la immigració a Catalunya 1999

És una publicació anual que recull els principals aspectes de la immigració a Catalunya, per tenir una valoració que pugui orientar les actuacions públiques i privades en aquest àmbit. L'Anuari de la Immigració a Catalunya pretén ser una publicació interdisciplinar, perquè la immigració abasta tots els àmbits de la societat, i en l'essencial buscarà equilibrar els enfocaments jurídics i sociològics, com ja s'intenta en aquest primer número.

• Pàgines 119
  • Data 27/01/2002