atles_mortalitat.gif

Atles de mortalitat en àrees petites a Catalunya (1984-1998). Part III

Aquest atles posa a l'abast de la societat catalana en general, i més en concret dels qui treballen a la salut pública, informació geogràfica molt detallada de l'estat i evolució de la salut a Catalunya. Amb aquest fi els autors han analitzat en 355 àrees geogràfiques el risc de mortalitat, un dels millors indicadors de salut de què disposem, en les principals causes de mort en dones i homes.

• Pàgines 144
  • Data 26/11/2004