88.gif

Catalunya davant la societat de la informació: nous actors i noves polítiques

Aquest llibre recull les ponències i els resums dels debats d'unes jornades sobre "Catalunya davant la societat de la informació" amb l'objectiu d'oferir un fòrum de reflexió crítica amb experts provinents del món professional i de l'universitari sobre el paper que haurien de jugar les administracions públiques catalanes per potenciar la societat de la informació. De la lectura del llibre podem constatar que, de moment, hi ha més promeses que realitats i, d'altra banda, que les tecnologies de la informació constitueixen un mitjà, no una finalitat en elles mateixes.

• Pàgines 150
  • Data 28/01/1999