qha23.jpg

Com implicar l’alumnat en els seus aprenentatges?

Videoconferències on diferents ponents reflexionen sobre una temàtica concreta en format àudio o vídeo i els participants segueixen la sessió online plantejant les seves preguntes o reflexions a través de text. Amb aquests seminaris es pretén reforçar la comunitat d’interès sorgida al voltant d’esdeveniments presencials, presentar continguts de manera ràpida, àgil i ubiqua i generar continguts de manera descentralitzada i participada.

  • Pàgines 1
  • Data 23/12/2014

Videoconferències on diferents ponents reflexionen sobre una temàtica concreta en format àudio o vídeo i els participants segueixen la sessió online plantejant les seves preguntes o reflexions a través de text. Amb aquests seminaris es pretén reforçar la comunitat d’interès sorgida al voltant d’esdeveniments presencials, presentar continguts de manera ràpida, àgil i ubiqua i generar continguts de manera descentralitzada i participada.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar