foracolecciopad.jpg

Com som els catalans? Materials didàctics per comprendre la societat catalana actual

Material educatiu per conèixer millor la societat catalana actual format per una guia didàctica general, 10 guies didàctiques temàtiques i 10 vídeos. Pensat per treballar amb l'alumnat de secundària i a les entitats de lleure i de voluntariat social. Les guies treballen 10 temes clau de la societat actual, i cada tema s'introdueix amb un vídeo de 3 minuts: classes socials, educació, pobresa, treball laboral, treball domèstic i familiar, joventut i emancipació, habitatge, formació de parella, models de convivència i usos lingüístics a Catalunya. Cada guia consta de: un vídeo per introduir el debat, una proposta didàctica general, un quadern del docent, i un quadern de l'alumne, amb fitxes descarregables i fotocopiables per al treball en grup. Les activitats que es proposen són de 3 tipus (exploració, reflexió i acció) i permeten un ús molt flexible: es poden fer totes o només una part. A la guia general s'exposa el plantejament metodològic de les guies, com utilitzar-les i un exemple d'aplicació. Tots els continguts es basen en el coneixement actualitzat que ens proporcionen les dades del Panel de Desigualtats Socials a Catalunya, un projecte d'estudi de la societat catalana i les desigualtats socials.

• Pàgines 342
  • Data 29/01/2013

També podeu consultar la guia interactiva aquí.

Documents relacionats