333.gif

Costos biogràfics en la lluita pel benestar

Aquest llibre analitza d'una manera crítica i comprensiva els riscs d'exclusió social de diferents grups considerats especialment vulnerables en aquest escenari de canvis. Ho fa a partir de l'estudi biogràfic, ja que aquest permet situar-se en la cruïlla entre l'individu i la societat. Això obre un ventall de possibilitats per dur a terme una anàlisi sociològica de les trajectòries de vida d'individus en un context de canvi.

• Pàgines 113
  • Data 26/01/2000