coberta_informebreu56.jpg

Després de l’ESO què puc fer?

Com es pot desenvolupar un model d'orientació que inspiri qualsevol centre educatiu d'ensenyament secundari? Quina és la situació actual de l'orientació educativa a l'etapa secundària obligatòria? Quins són els principals actors en el procés d'orientar l'alumnat en aquesta darrera fase obligatòria del sistema educatiu? Aquest informe recull l'estudi sobre la situació de l'orientació educativa a més de 100 centres de secundària de Catalunya, tot identificant els principals elements de l'orientació que s'hi desenvolupa (qui orienta?, com ho fa?, quan?, amb què?... ) per poder proposar els aspectes nuclears d'un model d'orientació per a l'etapa d'ensenyament secundari.

  • Pàgines 200
  • Data 12/02/2015
  • ISBN 978-84-943521-5-7

Com es pot desenvolupar un model d'orientació que inspiri qualsevol centre educatiu d'ensenyament secundari? Quina és la situació actual de l'orientació educativa a l'etapa secundària obligatòria? Quins són els principals actors en el procés d'orientar l'alumnat en aquesta darrera fase obligatòria del sistema educatiu? Aquest informe recull l'estudi sobre la situació de l'orientació educativa a més de 100 centres de secundària de Catalunya, tot identificant els principals elements de l'orientació que s'hi desenvolupa (qui orienta?, com ho fa?, quan?, amb què?... ) per poder proposar els aspectes nuclears d'un model d'orientació per a l'etapa d'ensenyament secundari.

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar