el-metode-definitiu-per-tenir-fills-lectors.jpg

El mètode definitiu per tenir fills lectors

LECXIT - Lectura per a l’èxit educatiuEs tracta d’una iniciativa innovadora a Catalunya que té com a objectiu incrementar el rendiment educatiu dels infants mitjançant la millora de la comprensió lectora. Diversos estudis ens indiquen que una part important de l'alumnat de primària no assoleix les competències lectores bàsiques, és a dir, que té dificultats a l'hora de localitzar informacions en textos complexos i establir relacions entre les idees que s'hi exposen. A més a més, la comprensió lectora afecta el conjunt dels aprenentatges escolars, tant en les matèries lingüístiques, com en les científiques o les matemàtiques.

• Pàgines 26
  • Data 08/02/2012
  • ISBN 978-84-85557-93-6

LECXIT parteix de la premissa que practicant la lectura i amb ajuda, els infants podran entendre millor el que llegeixen i progressar en totes les matèries. A través de persones voluntàries s’ofereix un acompanyament lector a nenes i nens a partir de nou anys. El programa aposta per la implicació de tota la comunitat en l'educació dels infants. La lectura a l'entorn familiar és important perquè motiva els infants a llegir i reforça la tasca de l'escola. El vostre paper com a mares i pares és cabdal perquè els vostres fills i filles gaudeixin de la lectura i millorin la seva comprensió lectora. Per ajudar-vos us proposem que llegiu aquest Mètode definitiu per tenir fills lectors de l’editor i periodista Joan Carles Girbés, autor de l’obra Llegir per a créixer: una guia pràctica per a fer fills lectors que s'ha convertit en un document de referència. Esperem que la seva passió per comunicar, aprendre i compartir us aporti reflexions i estratègies que us siguin d'utilitat. Bona lectura!

Documents relacionats