Els comportaments alimentaris dels immigrants a Catalunya: relacions entre immigració, alimentació i salut

L'informe que es presenta a continuació abasta els diferents resultats de les activitats de recerca desenvolupades en el projecte. Els comportaments alimentaris dels immigrants a Catalunya també ha comptat amb el suport de la Fundació Caixa de Sabadell, que tenia com a objectiu l'estudi dels comportaments alimentaris de tres grups de població immigrada: immigrants d'origen marroquí, immigrants d'origen senegalès i immigrants d'origen equatorià.

• Pàgines 246
  • Data 03/06/2005