11.gif

Els serveis socials: organització i funcionament

Glòria Rubiol, assistent social, especialitzada en l'organització i funcionament dels Serveis Socials, n'ha estudiat a fons l'experiència a Gran Bretanya, Israel, Iugoslàvia i els Països Baixos, amb la intenció evident, que signifiqui un element orientador per als que s'esforcen a fer-ne una realitat operativa en la nostra societat. Els Serveis Socials comprenen l'organització i funcionament d'una acció permanent que es realitza des de l'Administració per a l'ajuda a la família, a la infància; per a la prevenció i tractament de la delinqüència, dels drogaadictes, dels disminuïts; per a l'animació comunitària i l'atenció a la tercera edat, etc. L'interès del llibre és evident tant per la informació de primera mà que dóna com per la intenció que aquesta informació no quedi reduïda a tal sinó que pugui ajudar a l'organització d'aquests Serveis Socials.

• Pàgines 204
  • Data 27/01/1980