8rj-conclusions_seminari.jpg

Conclusions del seminari: "Faltar a l'escola: què funciona en la lluita contra l’absentisme escolar?"

Ens poden ajudar les evidències internacionals a dissenyar bons programes per prevenir i abordar l'absentisme? En aquest document es recullen les conclusions del seminari "Faltar a l'escola: què funciona en la lluita contra l'absentisme escolar", organitzat en el marc del projecte 'Què funciona en educació?'. S'hi van presentar les conclusions de l'informe "Són efectius els programes de lluita contra l'absentisme escolar", una revisió d'evidències elaborada per la Sheila González Motos. Maribel Garcia va contextualitzar la problemàtica i aterrar les evidències al nostre context. Una trentena de persones expertes van debatre com millorar l'abordatge de l'absentisme a Catalunya a partir de les evidències presentades.

  • Pàgines 19
  • Data 27/02/2020

Ens poden ajudar les evidències internacionals a dissenyar bons programes per prevenir i abordar l'absentisme? En aquest document es recullen les conclusions del seminari "Faltar a l'escola: què funciona en la lluita contra l'absentisme escolar", organitzat en el marc del projecte 'Què funciona en educació?'. S'hi van presentar les conclusions de l'informe "Són efectius els programes de lluita contra l'absentisme escolar", una revisió d'evidències elaborada per la Sheila González Motos. Maribel Garcia va contextualitzar la problemàtica i aterrar les evidències al nostre context. Una trentena de persones expertes van debatre com millorar l'abordatge de l'absentisme a Catalunya a partir de les evidències presentades.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar