doctreball_talis.jpg

Estudi Internacional sobre Ensenyament i Aprenentatge

L’objectiu d'aquest text és fer una anàlisi contextualitzada de les estratègies que es podrien adoptar a Catalunya per contribuir a millorar la tasca del professorat a partir de l’Estudi internacional sobre ensenyament i aprenentatge.

  • Pàgines 54
  • Data 18/09/2015

L’objectiu d'aquest text és fer una anàlisi contextualitzada de les estratègies que es podrien adoptar a Catalunya per contribuir a millorar la tasca del professorat a partir de l’Estudi internacional sobre ensenyament i aprenentatge.

TALIS 2013 (Teaching and Learning International Survey) és una enquesta de l’OCDE dirigida a professorat i equips directius d’educació secundària bàsica per conèixer la seva opinió sobre alguns aspectes de la docència. L'enquesta s'ha administrat a uns 106.000 professors i professores de prop de 30 Estats. Les dades estan agregades per estats i no en disposem per a Catalunya. L’estudi recull les conviccions del professorat sobre l'aprenentatge dels estudiants, les condicions de la pràctica docent, les activitats de formació permanent, l'avaluació del professorat i la percepció d'autoeficàcia i satisfacció per la feina. L'enquesta es va administrar el primer trimestre de 2013. TALIS 2013 és la segona edició de l'enquesta. La primera es va dur a terme el 2008.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar