414.gif

Evolució de les desigualtats en la salut a Catalunya

Aquest llibre, resultat de la col·laboració entre la Fundació Jaume Bofill i el CAPS, analitza l'evolució de les desigualtats en la salut a Catalunya des de la dècada dels noranta fins a l'any 2002. Es tracta d'un estudi que dóna continuïtat al que es va publicar en aquesta mateixa col·lecció l'any 2003 i que se centra, especialment, en l'evolució que han experimentant aquestes desigualtats en els darrers anys.

• Pàgines 300
  • Data 26/09/2005