Fonts d'informació per als estudis sociodemogràfics a Catalunya. 1996-2007

El treball fa una recopilació exhaustiva de totes les fonts disponibles per obtenir informació de caràcter demogràfic en el període 1996-2007 en l'àmbit de Catalunya. Les fonts es divideixen en dos grans grups: exhaustives, que són aquelles fonts les dades de les quals s'obtenen del 100% de registres, i les obtingudes per mostreig, que són aquelles que provenen d'enquestes o mostres. Entre les fonts exhaustives es tracten les diferents fonts que proporcionen dades relatives a la població (cens, padró, projeccions, etc.) així com les fonts que proporcionen informació relacionada als fenòmens demogràfics (naixements, defuncions, migracions, etc.). A les fonts obtingudes per mostreig es recullen totes les enquestes i mostres realitzades per organismes públics i privats i fundacions que aporten dades demogràfiques. Per cada font disponible es fa una presentació de la font i una descripció de les variables incloses. En un tercer apartat es fa una avaluació de les possibles fonts disponibles per a l'estudi dels diferents temes d'interès demogràfic.

• Pàgines 74
  • Data 10/06/2008