sgn-miniatura_wb_catalogo_mesa-de-trabajo-1-copia-6-1.jpg

Catàleg d'espais del HUB SOCIAL: innovació per l'equitat

Benvingudes al Hub Social, un espai cooperatiu d’innovació social!

• Data 22/12/2022

Benvingudes al Hub Social, un espai cooperatiu d’innovació social!

Nascut des del sector no lucratiu i dirigit a organitzacions i persones compromeses amb la justícia social i l’equitat, el Hub Social és un nou espai de trobada, cooperació i intercanvi al centre de Barcelona creat per compartir recursos, sales i sinèrgies entre entitats, xarxes, federacions, líders del sector social i persones que treballen per generar un canvi i innovació.

Un nou espai de trobada, cooperació i intercanvi al centre de Barcelona.

Al Hub Social (c/Girona, 34) hi tens a disposició taules per treballar, sales de treball conjunt, sales on fer reunions, seminaris, actes, debats, presentacions de llibres, projeccions… tècnicament equipat amb tota la versatilitat i adaptabilitat.

Busques un nou espai per la seu de la teva entitat? Un espai on fer reunions d’equip o amb les visites? Busques un espai on fer els actes i seminaris al centre de Barcelona (i a preu d’entitat social)? Fes-te membre del Hub Social, un edifici amb un ambient de treball obert, acollidor i col·laboratiu, on crear sinèrgies i créixer en innovació i impacte social.

Consulta el catàleg per conèixer tots els espais i veure com te’ls pots fer teus!