Immigrants a les ciutats

Aquest llibre analitza l'estructura i les característiques de la localització de la població estrangera a Catalunya a partir de l'estudi de la segregació residencial. La primera part presenta els indicadors de segregació residencial i les tècniques d'anàlisi de l'agrupament espacial i els resultats per a diferents municipis de Barcelona. La segona part aporta elements, des de la sociologia urbana, per interpretar els resultats del treball. Finalment, en un CD adjunt, s'ofereix al lector la representació cartogràfica d'aquests mateixos resultats, així com una eina informàtica de fàcil aplicació per al càlcul dels indicadors de segregació residencial d'altres municipis.

• Pàgines 192
  • Data 30/01/2008