470.gif

La desafecció política a Catalunya. Una mirada qualitativa

Aquest informe aborda el fenomen de la desafecció política des d'un vessant qualitatiu, a partir d'entrevistes en profunditat a una trentena de persones destacades de la societat catalana. Tot enllaçant amb les principals preguntes de la literatura acadèmica, l'informe pretén explorar les dimensions més importants del fenomen, apuntar-ne les possibles causes que l'expliquen i oferir algunes propostes per combatre'l.

• Pàgines 60
  • Data 27/01/2008