La diversitat cultural a les ràdios i televisions d'Europa i el Canadà

Quin lloc han reservat i reserven avui dia les televisions europees als immigrants i a les minories ètniques? Les televisions europees contribueixen a integrar o a excloure, a destruir els prejudicis o a reforçar-los? Quines lliçons s'extreuen de la més llarga experiència en la gestió de la diversitat d'alguns països del nostre entorn? Quin paper pot jugar la societat civil en l'impuls de polítiques actives que millorin la participació de les comunitats immigrades i culturalment diverses als mijtans? Aquests interrogants són els que mira de respondre aquesta recerca a través del repàs meticulós i alhora panoràmic del tractament de la diversitat cultural als canals públics, privats i comunitaris de diversos països d'Europa i del Canadà a fi d'extreure'n aprenentatges per a la realitat catalana.

• Pàgines 207
  • Data 27/01/2007