debats_8.jpg

La immigració a debat: Diversitat i salut

En el marc del cicle "La immigració a debat", una iniciativa impulsada per la Fundació Jaume Bofill des de l'any 2001, presentem en forma de relació les quatre sessions de debat que han donat cos al seminari titulat "La salut en el context de la diversitat sociocultural". La realització d'aquest seminari, celebrat durant els mesos d'octubre i novembre del 2004, ha materialitzat un espai de trobada entre els diferents agents socials vinculats al camp de la salut.

• Pàgines 56
  • Data 26/11/2005