40.gif

La política cultural europea. Una proposta des de Catalunya

Aquest treball és el resultat de la participació d'un equip multidisciplinari en un projecte més ampli iniciat pel "Groupe d'Etudes Politiques Européennes", que dirigeix el professor Jacques Vandamme a Brussel·les. Es tracta de donar resposta a una preocupació que les Comissions Europees han formulat així: "Interdependència, identitat europea i pluralitat de cultures a la Comunitat Europea". El projecte preveu l'aportació de tots els estats membres de la Comunitat. José M. Martín Patino, de la Fundación Encuentro, responsable de l'estudi del cas espanyol, va subdividir el treball en diversos equips a l'interior de l'estat. A la Fundació Jaume Bofill li va encarregar que coordinés l'aportació catalana.

• Pàgines 166
  • Data 26/01/1990