La relació família d'origen immigrant i escola primària de Catalunya

L'escola, amb la participació i compromís d'altres sectors de la societat, s'enfronta a la dificultat d'oferir una resposta educativa a una població escolar cada vegada més heterogènia. Societat, família i escola estan implicades en aquest procés. En l'actual societat del coneixement i la informació, el paper de la família s'ha modificat i això repercuteix directament en les relacions mantingudes amb l'escola.

• Pàgines 288
  • Data 01/01/2008