x7r-600x740jornada.jpg

Laboratori Comunitat i Centre Educatiu

Què podem fer per vincular el centre educatiu amb la resta de la comunitat?

• Data 29/09/2018

Què podem fer per vincular el centre educatiu amb la resta de la comunitat?

Si tu també vols respondre aquest repte, et convidem a reflexionar al voltant de com és la xarxa que envolta la teva escola i com impulsar el lideratge dels diferents membres d’aquesta comunitat. Com? Amb el Laboratori Comunitat i Centre Educatiu, desenvolupat per la Dolors Gibert i la Sònia Garrido, de l’Escola Samuntada.

Et convidem a descarregar-te i aplicar al teu context educatiu tots els materials que van preparar per a la jornada:

• Guia d’ús del Laboratori Comunitat i Centre Educatiu: El document on trobaràs les indicacions necessàries per desenvolupar aquest taller.
  • Presentació del Laboratori Comunitat i Centre Educatiu: Presentació que et servirà per a guiar els diferents moments de reflexió que es proposen amb aquest taller.
  • Materials del Laboratori Comunitat i Centre Educatiu: Aquí hi trobaràs tots els materials del taller, enfocats a la reflexió sobre la participació de la comunitat al teu centre educatiu.

I recorda que si apliques el laboratori comunitat i centre educatiu i generes noves eines per a la reflexió i l’activació dels diferents lideratges de la comunitat educativa ens encantarà aprendre’n. Comparteix la teva proposta amb nosaltres a les xarxes amb l’etiqueta #eduDemà. Gràcies!