443.gif

L'Educació General Bàsica a Catalunya

Dades essencials per a una política educativa a Catalunya és el subtítol de l'obra. Aquesta constitueix una rigorosa i exhaustiva investigació sobre la situació actual dels mestres que treballen en el nostre país en el període de l'escolaritat obligatòria i unificada, a tota classe de centres: estatals, religiosos, particulars i cooperatius. I tracta temes com: el classisme de la nostra escola, la concepció de la societat per part dels ensenyants, la llengua a l'escola, la religió a l'escola, estructuració de nivells i finançament dels centres, etc.

• Pàgines 264
  • Data 26/01/1979