29.gif

L'electorat català a les eleccions autonòmiques de 1988: opinions, actituds i comportaments

Fruit de la col·laboració entre l'Equip de Sociologia Electoral (U.A.B.) i el Centro de Investigaciones Sociológicas, l'estudi ofereix una àmplia panoràmica del comportament electoral a les eleccions autonòmiques de 1988. Analitza el marc polític, la influència d'alguns factors socio-demogràfics i polítics, els eixos de competència, la consulta, la decisió, l'abstenció i el vot dual. Aporta el primer estudi sistematitzat sobre el comportament electoral a Catalunya a partir de dades d'enquestes d'opinió.

• Pàgines 242
  • Data 26/01/1991