Lideratge per a l'aprenentatge

En el marc del projecte Entorns Innovadors d'Aprenentatge de l'OCDE la Fundació Jaume Bofill ha impulsat un equip de treball a Catalunya per estudiar el lideratge que fa possible entorns d'aprenentatge innovadors a partir de l'anàlisi d'experiències. L'equip ha concretat el marc teòric del lideratge per a l'aprenentatge a partir d'aportacions de l'OCDE i de referents nacionals; ha desenvolupat una estratègia d'anàlisi col·laborativa, i ha desenvolupat sis estudis de camp en sis centres educatius.

• Pàgines 190
  • Data 27/01/2013
  • ISBN 978-84-15526-45-2

Aquesta publicació va estar disponible per a descarregar durant el Congrés Liderar per Aprendre dels dies 3, 4 i 5 de desembre de 2013.

Documents relacionats