millorar-el-clima-escolar-per-que-i-com.jpg

Millorar el clima escolar: per què i com?

En la representació més habitual de la violència a l'escola, es considera que aquesta violència ve de l'exterior. Però aquesta violència realment és només exògena? Es deu només al «context», que depèn, al seu torn, de causes més llunyanes, essencialment macroeconòmiques i familiars? O hi ha condicions lligades als centres escolars mateixos que influeixen en l'exposició de l'alumnat i del personal a la violència escolar? Aquesta qüestió és crucial a l'hora de desenvolupar polítiques públiques i programes de prevenció.

  • Pàgines 24
  • Data 04/06/2012

En la representació més habitual de la violència a l'escola, es considera que aquesta violència ve de l'exterior. Però aquesta violència realment és només exògena? Es deu només al «context», que depèn, al seu torn, de causes més llunyanes, essencialment macroeconòmiques i familiars? O hi ha condicions lligades als centres escolars mateixos que influeixen en l'exposició de l'alumnat i del personal a la violència escolar? Aquesta qüestió és crucial a l'hora de desenvolupar polítiques públiques i programes de prevenció.

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar