38.gif

Pobresa i marginació. Un estudi al Bisbat de Vic

L'objectiu d'aquest "Mapa de Pobresa i Marginació" ha estat apropar-se a una realitat des de la perspectiva de quines carències, dèficits i privacions s'hi intueixen o constaten i que són detonadors d'uns col·lectius amb dificultat per viure, o sobreviure, dins el que la nostra societat a establert com a "normal". L'operativitat d'aquest estudi vol ser, precisament, aportar elements que siguin capaços de conduir a les institucions interessades en aquests plantejaments concrets.

• Pàgines 124
  • Data 27/01/1989