76.gif

Polítiques de televisió a Espanya: model televisiu i mercat audiovisual

L'objecte d'aquest treball és descriure el sistema televisiu que s'ha constituït a Espanya des del final de la transició política, analitzant la implantació de la televisió privada i la transformació de la televisió pública en els diferents nivells, com també el contingut de les polítiques audiovisuals aplicades durant els darrers quinze anys.

  • Pàgines 162
  • Data 26/01/1996
  • ISBN 84-85557-51-4

L'objecte d'aquest treball és descriure el sistema televisiu que s'ha constituït a Espanya des del final de la transició política, analitzant la implantació de la televisió privada i la transformació de la televisió pública en els diferents nivells, com també el contingut de les polítiques audiovisuals aplicades durant els darrers quinze anys.

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar