vtq-imatgepublicacio.jpg

Presentació. Dues implementacions a l’aula de secundària basades en recerques educatives sobre el treball per projectes

Presentació corresponent a la intervenció de l’Iván Marchán (coordinador pedagògic i professor de física i química de l’Institut Neus Català) al webinar “Com aplicar a l’aula les metodologies d’indagació i el treball per projectes?”, la sala 2 de la jornada “Les evidències a l’aula: una educació amb fonament”.

Presentació corresponent a la intervenció de l’Iván Marchán (coordinador pedagògic i professor de física i química de l’Institut Neus Català) al webinar “Com aplicar a l’aula les metodologies d’indagació i el treball per projectes?”, la sala 2 de la jornada “Les evidències a l’aula: una educació amb fonament”.

Publicacions relacionades:

  • Presentació. Com i per què aplicar l’aprenentatge basat en projectes? (Ara? En un context de pandèmia?)

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Sala 2. Com aplicar a l’aula les metodologies d’indagació i el treball per projectes?

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar