finestraoberta_16.jpg

Processos participatius en la gestió d'espais naturals

L'objectiu que persegueix aquest estudi és superar el desconeixement que hi ha al nostre país sobre unes poques i innovadores experiències de gestió d'espais naturals des de la societat civil, les quals són de gran interès pel seu caràcter pioner en la matèria a l'estat espanyol. Són doblement interessants perquè integren la innovació participativa i de dinamització social amb l'aportació d'estratègies per protegir el territori d'agressions mediambientals.

• Pàgines 94
  • Data 30/01/2000