debats_9.jpg

Propostes per a la millora del tractament informatiu de la immigració

A instància i sota els auspicis de la Fundació Jaume Bofill, es va crear un reduït Grup de Reflexió sobre Immigració i Mitjans de Comunicació (GRIM), amb l'objectiu de dissenyar estratègies tant discursives com no discursives i proposar mesures tàctiques per evitar un discurs discriminatori contra la immigració en els mitjans i potenciar-ne un que fos favorable a la seva integració.

• Pàgines 32
  • Data 27/11/2005