finestraoberta_33.jpg

Treball comunitari i interculturalitat: reflexions i experiències

Aquest estudi és fruit del treball d'un grup de persones que hem volgut reflexionar sobre les estratègies d'intervenció socioeducativa en l'àmbit de la immigració. Durant l'any 2002, hem abordat una anàlisi de l'anomenat treball comunitari. Es tractava d'un debat que feia temps que volíem engegar, des del programa Entrecultures, amb la voluntat de posar-lo en comú amb professionals en actiu. Aquesta publicació vol ser una eina útil per generar nous debats i enfortir les estratègies comunitàries.

• Pàgines 128
  • Data 01/02/2003