butlleti_jordanesaps_acte.jpg
15:30h - 19:30h

5es Jornades d'Intercanvi d'experiències d'APS

Escola Collaso i Gil Veure mapa

A la jornada, a més d'experiències, tindrem l'oportunitat d'escoltar les reflexions i l'experiència de la professora Dolores Perillán, coordinadora acadèmica d'APS a la George Washington University (EUA). En la segona part, en grups petits, abordarem temes com l'avaluació, els camps de treball, la transversalitat, el partenariat, l'art, els barris, les emocions, etc.

Com en edicions anteriors, amb aquesta cinquena Jornada d'Intercanvi d'Experiències d'APS pretenem augmentar el bagatge experiencial, relacional i de coneixement dels participants. A partir de la reflexió sobre aspectes del nostre context actual que incideixen i condicionen l'encaix educatiu i social; la presentació d'experiències educatives d'aprenentatge servei reeixides; i l'anàlisi i el debat sobre processos d'implementació desenvolupament d'aquestes. També volem facilitar l'intercanvi fluït entre persones i institucions que se senten identificades amb aquesta manera de pensar i enfocar l'educació per nodrir i fer créixer la xarxa APS.

Enguany, fa deu anys que l'aprenentatge servei va arribar a Catalunya i també volem que aquest sigui un espai per reflexionar sobre la trajectòria i el futur d'aquesta proposta.

5es Jornades d'Intercanvi d'experiències d'APS
Escola Collaso i Gil